فرودگاه بین المللی دنور ساعات امنیتی TSA را یک شبه تغییر می دهد



DENVER (KDVR) – اگر چند ساعت قبل از پرواز صبح خود به فرودگاه بین المللی دنور برسید، ممکن است مجبور باشید منتظر بمانید. DIA ساعت ایست بازرسی را تغییر می دهد.

FOX31 چهارشنبه تایید کرد که اداره امنیت حمل و نقل دیگر بین ساعت 1 بامداد تا 2:45 بامداد پست های بازرسی و اسکن کیسه ها را کنترل نخواهد کرد.

South Security معمولاً 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته باز است. همزمان دو ایست بازرسی دیگر در اوایل شب بسته می شوند.

با این حال، DIA ​​به زودی تغییری را اعلام می کند.

TSA به FOX31 گفت که زمان شیفت برای استفاده از منابع و افزایش کارکنان در زمان اوج ترافیک طراحی شده است.

تغییر در زمان بندی ایست بازرسی تنها افرادی را که چند ساعت قبل از حرکت به فرودگاه می آیند، تحت تاثیر قرار می دهد. DIA در حال حاضر هیچ پروازی بین ساعت 1 صبح تا 5 صبح ندارد

زمان ایست بازرسی

این زمان‌های کنونی برای پست‌های بازرسی امنیتی در فرودگاه است که هر کدام زمان‌های باز و بسته شدن متفاوتی دارند، اما ممکن است در آینده نزدیک تغییر کنند:

  • حفاظت از پل: 4:30 – 5:45 بعد از ظهر
  • امنیت جنوب: 24/7 باز است
  • غرب امنیت: 4 صبح تا 7:30 بعد از ظهر

این اتفاق پس از آن رخ داد که فرودگاه در اوایل سال جاری، ایست بازرسی زهاد را افتتاح کرد. ایست بازرسی “غرب” به جای “شمال” ایجاد شد. به گفته مقامات DIA، این ایست بازرسی جدید باید زمان انتظار را کاهش دهد و مسافران را سریعتر عبور دهد.

در جریان افتتاحیه، مقامات DIA برنامه های بیشتری را اعلام کردند که شامل بازکردن ایست بازرسی شرقی، که آینه ای از غرب است، و در نهایت بسته شدن ایست بازرسی جنوبی است.

DIA قصد دارد به زودی اطلاعات بیشتری در مورد تغییرات منتشر کند، این پست با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر به روز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید