بی نیکس، بازیکن جدید دنور برونکوس، شماره 1 را خواهد پوشید


دنور (KDVR) – جدیدترین انتخاب دنور، ششمین بازیکن دفاعی بود که در درفت NFL 2024 انتخاب شد، اما اکنون او در نظر Broncos شماره 1 است.

کوارتربک سابق اورگان، Beau Nix، بعد از ظهر جمعه در یک کنفرانس خبری پس از انتخاب در درفت شب پنج شنبه به شهر معرفی شد. این تیم روز جمعه اعلام کرد که QB جدید آنها شماره 1 را در پیراهن خود خواهد داشت.

ترمون اسمیت، مدافع گوشه و برگردان تیم، پیش از این شماره 1 را در پیراهن خود می پوشید. به گزارش NFL.com، او اکنون شماره 23 را خواهد پوشید.

روز پنجشنبه، این تیم شماره پیراهن های جدیدی را برای بازیکنان کهنه کار و بازگشتی که می خواهند شماره پیراهن خود را تغییر دهند، اعلام کرد. راسل ویلسون، مدافع سابق برونکوس، شماره 3 پیراهن خود را پوشید، اما این به بازیکن جدید ویل لوتز رسید.

نیکس روز پنجشنبه به آسوشیتدپرس گفت: من شوکه نشدم. فکر می‌کنم هر شش نفر قادر به بازی در سطح بعدی هستیم. تماشای همه آنها و نحوه پیشرفت آنها جالب خواهد بود. من اصلا شوکه نشدم، زیرا فکر می کنم این دسته از مدافعان بسیار قوی بودند.”

بیو نیکس، مدافع اورگان، برای یک پرتره ژست می گیرد
بیو نیکس، مدافع اورگان، در یک باشگاه فوتبال NFL، چهارشنبه، 28 فوریه 2024، در ایندیاناپولیس، پرتره می‌گیرد. (تصاویر داگ بنک/AP برای NFL)

همچنین در فهرست برانکوها جارت استیدهام وجود دارد که فصل گذشته پس از نیمکت نشینی راسل ویلسون و بن دینوچی، مربی شان پیتون، دو بازی خود را تقسیم کرد.

راسل ویلسون با پیتسبورگ استیلرز قرارداد امضا کرد، اما همچنان پردرآمدترین بازیکن فهرست دنور است زیرا برانکوها 37.79 میلیون دلار از 39 میلیون دلار او را در سال 2024 خواهند پرداخت. دو سال آینده

نیکس اولین بازیکنی است که برانکوها در دور اول از سال 2021، زمانی که آن ها پاتریک سورتین 2 را با نهمین انتخاب کلی انتخاب کردند، درافت را انتخاب کردند.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید