یک گروه محلی در حال مقابله با افزایش مشکلات سلامت روان در میان اولین پاسخ دهندگان است



دنور (KDVR) – سازمانی در حال کار برای رسیدگی به مسائل رو به رشد سلامت روان در میان مجریان قانون و روابط بیشتر در جامعه است.

اداره خدمات بهداشت روانی و سوء مصرف مواد تخمین می زند که 30 درصد از اولین پاسخ دهندگان دچار اختلالات رفتاری می شوند.

امدادگران اورژانس معمولاً اولین کسانی هستند که در صحنه هر فاجعه یا اضطراری حاضر می شوند و اغلب اولین کسانی هستند که از قربانیان حمایت عاطفی و فیزیکی می کنند.

در حالی که این مسئولیت ها برای ایمن نگه داشتن جامعه مهم هستند، استرس و آسیب های ناشی از کار واقعاً می تواند بر سلامت روان تأثیر بگذارد.

بر اساس CDC، استرس شغلی می تواند با افزایش خطر خودکشی، اضطراب و افسردگی مرتبط باشد.

این مشکلی است که آل اسکانازی، کارشناس واکنش اضطراری روی آن کار می کند.

اسکانازی گفت: «ما شاهد تروما از این افسران هستیم که قبلاً هرگز نبوده است. “تروما ناشی از یک حادثه یک موقعیت یک بار نیست. بسیاری از افسران 200 بار در سال با این وضعیت مواجه می شوند.

اسکانازی با کمی کمک، بنیاد ارتباط پلیس جامعه را راه اندازی کرد.

اسکانازی گفت: «ما این صندوق را صرفاً برای اینکه جوامعی را که در مضیقه هستند با مجریان قانون در مسائل غیر قانونی و در مسائل غیر قانونی کنار هم قرار دهیم تا با یکدیگر آشنا شوند. «این به ما امکان می‌دهد تا گفت‌وگویی درباره انسان، طبیعت انسان آغاز کنیم. این یک ماشین پلیس با سرعت 30 مایل در ساعت نیست که با یک ربات ناشناس داخل شما می گذرد. این یک مرد است.”

اسکانازی، که متعهد به بهبود روابط با مجریان قانون در جوامعی است که در آنها خدمت می کنند، گفت که این بنیاد میزبان رویدادهایی در سراسر کشور است و برنامه های درمانی سلامت روان را رهبری می کند.

اسکانازی گفت: “ما 6600 افسر و اولین پاسخ دهندگان را در برنامه خود در مدت 3 و نیم سال داریم.”

و گاهی اوقات فقط یک نشانه قدردانی به شما کمک می کند.

“اگر دیدید که یک افسر پلیس برای او دست تکان می دهد، بگویید “عصر بخیر افسر.” از دیدن شما خوشحالم.’ یا “از خدمات شما متشکرم.” یا یک لبخند، یک کلمه حرف نزنید، فقط به آنها لبخند بزنید و سری تکان دهید.’

بنیاد ارتباط با جامعه پلیس یک سازمان غیرانتفاعی متشکل از شهروندانی است که می خواهند جوامع را با مجریان قانون محلی مرتبط کنند.

دیدگاهتان را بنویسید