APD: مجرم جنسی به اتهام اقدام به آدم ربایی در مدرسه ابتدایی دستگیر شد



دنور (KDVR) – مردی پس از اینکه در تعطیلات روز جمعه به محوطه یک مدرسه ابتدایی رفت و به دانش‌آموزان نزدیک شد، دستگیر شد.

بعدازظهر جمعه، خانواده‌هایی که دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی بلک فارست هیلز داشتند، پیامی تلفنی از مدرسه دریافت کردند که در آن نوشته شده بود: «امروز بعدازظهر در تعطیلات کلاس پنجم، یک مرد بالغ ناشناس وارد زمین شد، به گروهی از دانش‌آموزان نزدیک شد و به طور خلاصه با آنها صحبت کرد. و سپس ملک را ترک کرد.»

در ادامه این گزارش آمده است که دانش آموزان از تعطیلات به داخل آورده شده اند و امنیت منطقه و پولیس در حال بررسی این رویداد هستند. مدرسه گفت که والدین یا سرپرستان می توانند فرزندان خود را زودتر جمع کنند، در غیر این صورت دانش آموزان به طور عادی با افزایش امنیت و حضور پلیس برای احتیاط اخراج خواهند شد.

روز یکشنبه، مدرسه Cherry Creek منطقه 5 پیامی را ارسال کرد که افسران پس از بازجویی از مظنون تصمیم به دستگیری آنها گرفتند.

اداره پلیس Aurora به FOX31 تایید کرد که یک نفر در ارتباط با این حادثه دستگیر شده است. APD گفت که افسران درست بعد از ساعت 2:20 بعد از ظهر، زمانی که “فردی ناشناس در مدرسه بود و به کودکان نزدیک می شد” پاسخ دادند.

پلیس گفت در یک نقطه “به نظر می رسد که این فرد قصد داشت یک پسر جوان را بگیرد” و سپس قبل از رسیدن پلیس محوطه مدرسه را ترک کرد. به گزارش APD، مدت کوتاهی بعد، پلیس مردی را در همان نزدیکی پیدا کرد که با توضیحات مظنون مطابقت داشت و به عنوان سولومون گالیگان 33 ساله، یک مجرم جنسی شناسایی شد.

FOX31 سوابق جنایی مظنون را از اداره تحقیقات کلرادو به دست آورد. در ژانویه، طبق اسناد، گالیگان به دلیل امتناع از ثبت نام به عنوان مجرم جنسی دستگیر شد. گالیگان اتهامات مشابهی را در کارنامه خود دارد که مربوط به سال 2012 است.

APD به FOX31 گفت که رجیستری مجرمان جنسی گالیگان به اداره کلانتری شهرستان پوئبلا مرتبط است.

پلیس آرورا گفت مظنون روز جمعه به دلیل یک فقره تلاش برای آدم ربایی دستگیر شد.

طبق سوابق دادگاه، گالیگان قرار است روز دوشنبه برای “جلسه مشاوره” برگزار شود.

پیامی برای والدین از مدرسه منطقه

ناحیه مدرسه توصیه های زیر را به والدین و سرپرستان دانش آموزان مدرسه ابتدایی بلک فارست هیلز ارائه کرد.

  • به دانش آموزان یادآوری کنید که هنگام رفتن به مدرسه و برگشتن به مدرسه مراقب باشند، دوتایی یا با دوستان راه بروند و هرگز به غریبه ها سوار نشوند.
  • به دانش آموزان یادآوری کنید که هر چیزی مشکوک را به پلیس یا یک بزرگسال مورد اعتماد در مدرسه گزارش کنند.

منطقه همچنین به والدین یادآور شد که در صورت مشاهده یا شنیدن رفتار بالقوه خطرناک یا هر چیزی که دانش آموزان را در معرض خطر قرار می دهد، به مدرسه، پلیس یا از طریق Safe2Tell گزارش دهند.

منطقه گفت که تیم ایمنی مدرسه روز دوشنبه پروتکل های ایمنی را بررسی می کند، همانطور که رویه استاندارد پس از هر حادثه ایمنی است.

مدرسه همچنین در این هفته تحت نظارت بیشتر خواهد بود و کارکنان اقدامات ایمنی را با دانش آموزان افزایش می دهند تا اطمینان حاصل کنند که آنها در تعطیلات احساس امنیت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید