هنگینگ لیک زمان رزرواسیون را در تابستان 2024 منتشر خواهد کرد



دنور (KDVR) – یکی از مشهورترین پیست های مسابقه ای کلرادو پس از تخریب در آتش سوزی در سال 2020 هنوز در حال بازسازی است. در حالی که هنوز کارهای زیادی برای انجام در هنگینگ لیک وجود دارد، رزروهای محدودی در تابستان امسال در دسترس خواهد بود.

سال گذشته، پس از آتش سوزی گریزلی کریک که باعث سیل و رانش زمین شد، این مسیر شروع به بازسازی کرد تا پایدارتر شود. در تابستان امسال، خدمه همچنان در حال کار برای بازسازی مسیر و جایگزینی پل هستند.

ساخت و ساز در دریاچه آویزان ادامه یافت

به گفته USDA، از ماه مه، مسیر دریاچه معلق از دوشنبه تا جمعه برای ساخت و ساز، و همچنین چند تعطیلات آخر هفته در تابستان، بسته خواهد شد.

در حالی که انتظار می رود ساخت و ساز در طول تابستان و تا پاییز ادامه یابد، برخی از کوهنوردان می توانند در طول بازسازی از دریاچه آویزان و سایر مسیرهای دره گلن وود دیدن کنند.

رزروها به صورت هفتگی در وب‌سایت Glenwood Springs در دسترس خواهند بود و تاریخ‌ها و زمان‌های پیاده‌روی در دسترس هر سه‌شنبه از ساعت 8 صبح 30 آوریل ارسال می‌شود.

بازسازی دره گلنوود

در همین حال، این بخش همچنین در حال بازسازی مسیرهای گریزلی کریک و جسی ویور (نامشخص) در ماه مه است.

هدف از این پروژه جایگزینی هفت پل در مسیر و ساخت یک پیاده رو در Spouting Rock برای کاهش فرسایش و سایر اثرات است. پس از تکمیل جایگزینی پل گریزلی کریک و جسی ویور، کوهنوردان می توانند حتی در هنگام آب زیاد به سمت مسیر و از آن بروند.

در طول ساخت و ساز، این بخش گفت که یک مسیر موجود بسته دو مایلی از مسیر گریزلی کریک به میزهای پیک نیک تقریباً 0.3 مایلی از مسیر راه کشیده خواهد شد.

بسته شدن مسیر Jesse Weaver موجود کمی تا پل اول، حدود سه مایل از مسیر راه، گسترش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید