یک جفت عقاب طاس در دریاچه استندلی از 3 بچه عقاب استقبال می کنند


وست مینستر، کلونیا (KDVR) – پارک منطقه ای دریاچه استندلی در وست مینستر اعلام کرد که جفت عقاب کچل محبوب آنها سه عقاب به دنیا آورده اند.

مایکل گیتلی سرپرست دریاچه استندلی گفت از سال 2019 لانه موفقی وجود نداشته است.

گیتلی گفت: “چهار سال گذشته قطعا برای جامعه، برای کارکنان، برای همه تماشاگران سخت بوده است.”

به گزارش گیتلی، در چهار سال گذشته به دلیل آب و هوای بد، تغییر والدین و بیماری های ناشناخته بقا سخت بوده است.

گیتلی گفت: «این فقط مادر طبیعت است. «متغیرهای زیادی درگیر هستند که واقعاً نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم چه چیزی باعث موفقیت آنها در سال جاری می‌شود. ما فقط از داشتن آنها خوشحالیم.”

پس از چهار سال لانه سازی ناموفق، این حیوان از چندین طوفان برف و یک طوفان بزرگ در اوایل آوریل جان سالم به در برد. گیتلی گفت که ایستگاه هواشناسی آنها حداکثر سرعت بیش از 120 مایل در ساعت را ثبت کرده است.

گیتلی گفت: ما خیلی ترسیده بودیم. در طول این مدت، ما محیط بانانی داشتیم که دائماً کل لانه را بررسی می کردند تا مطمئن شوند که هنوز سرپا است.»

پس از تولد عقاب ها «تماشا و محتاطانه انتظار».

این موضوع برای افرادی مانند استیو گانینگ که در آن منطقه رفت و آمد می کند، نفس راحتی آورد.

گانینگ گفت: “نه تنها دریاچه زیبا و درختان و همه چیز است، بلکه می توانید حیات وحش را ببینید.” وقتی آنجا نشسته اید و تماشا می کنید، به آسمان نگاه می کنید و پرواز آنها را می بینید، احساس نمی کنید که در شهر هستید.

هیجان گانینگ با بسیاری از کسانی که از ابتدا سفر این زوج را دنبال کرده اند، مشترک است.

گیتلی گفت: «ما هنوز در حال تماشای آن هستیم و با احتیاط منتظریم، اما در این مرحله همه چیز برای یک پرتاب موفق خوب به نظر می رسد.

مسئولان پارک می‌گویند هنوز مهم است که به عقاب‌ها و عقاب‌ها فضا و خلوت زیادی بدهیم.

بازدیدکنندگان می توانند در مرکز طبیعت دریاچه استندلی توقف کنند و به سمت Eagle Blind بروند، جایی که می توان لانه را از منظره چشم پرنده مشاهده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید