با Sunny: ربات چت مجهز به هوش مصنوعی دنور آشنا شوید



دنور (KDVR) – اگر به دنبال کاری برای انجام این آخر هفته هستید یا در مورد یک چاله مزاحم به کمک نیاز دارید، با Sunny، ربات گفتگوی تعاملی دنور ملاقات کنید.

به Sunny مانند ChatGPT یا سیری اپل فکر کنید. اکنون دنور دوست مشابهی دارد.

Sunny یک دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی است که می توان از طریق متن یا آنلاین با آن تماس گرفت. در حالی که برخی دیگر از ربات‌های چت هوش مصنوعی می‌توانند در مورد هر موضوعی گفتگو کنند، Sunny کاملاً تجاری است.

طبق وب سایت این شهر، Sunny به درخواست های مربوط به خدمات شهری مانند اطلاعات مربوط به رویدادهای محلی، برنامه زمان بندی جمع آوری زباله، مجوزهای پارکینگ و موارد دیگر کمک می کند.

اگر سعی کنید مکالمه ای غیر دنور داشته باشید، Sunny با پیام زیر پاسخ می دهد:

“متأسفم، اما من فقط می توانم اطلاعاتی ارائه دهم و به سوالات مربوط به دنور، کلرادو پاسخ دهم. اگر در مورد دنور سوالی دارید یا در مورد هر منطقه خاص به کمک نیاز دارید، لطفا دریغ نکنید!

اگر به دنبال یک سرویس یا منبع شهری خاص هستید، Sunny به سؤال شما پاسخ می دهد یا شما را برای اطلاعات بیشتر به یک منبع یا بخش راهنمایی می کند. با این حال، اگر به دنبال مکالمه غیر دنور هستید، Sunny این مورد نیست.

با سانی صحبت کن

این شهر مردم را تشویق می‌کند تا با سانی صحبت کنند، زیرا Sunny با سؤالات بیشتر باهوش‌تر و باهوش‌تر می‌شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به HEY311 (439311) “hello” پیامک کنید و Sunny 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته به شما پاسخ خواهد داد.

همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت شهر و کلیک بر روی نماد Sunny در گوشه سمت راست پایین به Sunny دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید