یک بیمار سرطانی یکی از عزیزان خود را از خانه ای در حال سوختن در کلرادو نجات می دهد


لافایت، کولو. (KDVR) – چند روز پس از بازگشت به خانه از عمل جراحی سرطان، یک زن لافایت قدرت یافت تا پدرشوهرش را از آتش سوزی در خانه نجات دهد.

در ماه دسامبر، سفر به دکتر برای درد با تشخیص سرطان پانکراس برای کیتی رودریگز به پایان رسید. همسری نزدیک به 40 ساله، مادر دو فرزند و مادربزرگ چهار فرزند اکنون در این نبرد شرکت کرده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

پنج روز پس از مرخص شدن از بیمارستان پس از عمل جراحی، خانه آنها – خانه ای که همسرش رابرت در آن بزرگ شد – در نیمه های شب آتش گرفت.

رابرت گفت: “روی کاناپه دراز کشیده بودم و یک فلش نور روی صورتم دیدم، درخششی عظیم و عظیم.” “به نظر می رسید که خورشید درست روی پاسیو نشسته است و جهنم است.”

کتی به جای مصرف دوز یک صبح از داروی ضد درد بعد از عمل، وارد عمل شد.

گفتم: عزیزم، آتش، آتش! و او مثل اینکه سالم بود از آن صندلی بیرون پرید.”

کتی برای نجات پدرشوهرش که از زوال عقل رنج می برد، از دو پله پایین دوید.

رابرت گفت: “او یک جنگجو بود تا وارد زیرزمین شود و او را بیدار کند، بدون کفش، بدون لباس.”

کتی به FOX31 گفت که به این فکر نکرده که بایستد و معشوقش را نجات دهد.

کتی گفت: “تو فکر نمی کنی، بلکه فکر می کنی.” “اینطور نیست، هوم، قرار است درد داشته باشد، شاید من نباید این کار را انجام دهم. اینطور نیست.”

کتی و رابرت رودریگز
چند روز پس از بازگشت به خانه از عمل جراحی سرطان، کتی رودریگز از لافایت این قدرت را پیدا کرد که پدر شوهرش رابرت را از آتش سوزی خانه نجات دهد. (KDVR)

کتی اکنون در بیمارستان در حال بهبودی پس از خونریزی است. او روز سه‌شنبه از مراقبت‌های ویژه مرخص شد و مصمم است به سلامتی خود بازگردد و به بازی‌های ورزشی نوه‌اش بازگردد.

“من حتی نمی دانم فردا چه اتفاقی می افتد. من حتی یک جفت کفش هم ندارم، اما تو هنوز فقط یک پا را جلوی پای دیگر می گذاری.» کتی گفت.

زوج رودریگز گفتند که خانه آنها، که یک خسارت کلی است، قبلاً یک مکان مشخص برای مهمانی بوده است. آن‌ها می‌خواهند جشن فارغ‌التحصیلی نوه‌شان را در همان جایی که فرزندان خود و فرزندانشان را جشن گرفتند، بازسازی کنند.

رابرت گفت: “در قلب و خاطرات من از این ملک، می توانیم آن را زنده کنیم و آینده جدیدی داشته باشیم یا به سفر خود ادامه دهیم.”

«کتی سنگ من است. او سنگ من است. او سنگ من است. او کوه من است نمی‌دانم بدون او چه کار می‌کردم.» ما چیزهای زیادی در آینده داریم.»

اعضای انجمن یک GoFundMe راه اندازی کرده اند تا در این مدت به خانواده کمک کنند.

نماد عشق از آتش جان سالم به در برد

این زوج گفتند که حمایت جامعه ایمان آنها را به خوبی دیگران تجدید کرده است و آنها عمیقاً متاثر هستند.

در حالی که آنها تقریباً همه چیز را از دست دادند، یک مورد از آتش جان سالم به در برد: انگشتانه ای که کتی چندین دهه پیش به نشانه عشق به رابرت داده بود.

کتی گفت: “حدود 30 سال پیش زمانی که هوک و بل پیتر پن را می‌بوسند، آن را به او دادم، اما این یک انگشتانه است.” او همیشه یک بوسه با خود دارد.

رابرت می‌گوید: «من آن را از جیبم بیرون می‌آورم و هر شب روی تخت خواب می‌گذارم و به رختخواب می‌روم، و روز بعد از آتش‌سوزی وارد خانه شدم و انگشتانه هنوز روی میز خواب نشسته بود. . از میان همه آب و فشار همه چیز و باد که در پنجره ها می وزد، هنوز آنجا نشسته بود.»

دیدگاهتان را بنویسید