راهنمای میشلین: 8 هتل تک کلیدی در کلرادو



دنور (KDVR) – راهنمای میشلین به دلیل شناخت رستوران ها و سرآشپزهای استثنایی در سراسر جهان شناخته شده است، اما اکنون بهترین هتل های جهان از جمله برخی در کلرادو را نیز می شناسد.

روز چهارشنبه، راهنمای میشلن برای اولین بار لیست جدیدی از یک، دو و سه هتل کلیدی در ایالات متحده را منتشر کرد. کلرادو در میان چندین مکان واجد شرایط برای این جایزه بود.

کلید میشلن برای هتل ها مانند ستاره میشلن برای رستوران ها است. طبق راهنمای میشلین، این جایزه اساسا برجسته ترین هتل ها را برجسته می کند.

طی چهار سال گذشته، تیم راهنمای میشلن بیش از 5000 هتل را از سراسر جهان بررسی و انتخاب کرده است که به اندازه کافی برجسته بودند تا در مجموعه کلی آنها گنجانده شوند.

از سال 2024، بخش هتل راهنمای میشلین شامل 11 هتل سه کلید، 33 هتل دو کلید و 80 هتل یک کلید است. راهنمای میشلن جوایز را به شرح زیر تعریف می کند:

  • یک کلید: اقامت ویژه
  • دو کلید: اقامت منحصر به فرد
  • سه کلید: اقامت غیرمعمول

راهنما گفت که هتل های سه کلید برخی از “بی نظیرترین تجارب در جهان” هستند.

هشت هتل کلرادو جایزه Michelin One Key را دریافت کرده اند:

این اولین سالی بود که راهنمای میشلن جوایزی را به هتل ها اهدا کرد. معیارهای هتل ها برای دریافت جوایز عبارتند از برتری در معماری و طراحی داخلی، کیفیت و سازگاری خدمات، شخصیت و ویژگی کلی، ارزش برای پول و سهم قابل توجه در محله یا محیط.

دیدگاهتان را بنویسید