بیوه 5 سال پس از تصادف کامیون I-70 که شریک زندگی اش را می کشد از ایمنی کامیون دفاع می کند



LAKEWOOD، Colo. (KDVR) – در 25 آوریل پنج سال از زمانی که یک راننده کامیون کنترل نیمه خود را در بین ایالتی 70 از دست داد و باعث انفجار و تصادف شد که چهار نفر کشته و تعداد زیادی زخمی شدند می گذرد.

عزیزان قربانیان با FOX31 به گفتگو نشستند تا در مورد تلاش های خود برای ایمن تر کردن حمل و نقل با کامیون فکر کنند. اداره حمل و نقل کلرادو در حال حاضر در حال تکمیل یک پروژه ایمنی در اطراف رمپ خروج اضطراری است که راننده کامیون قبل از تصادف مرگبار رانندگی کرده است.

در خانه‌ای که گیج ایوانز و بیل بیلی با هم ساخته‌اند، نقاشی‌ها و پروژه‌ها به‌عنوان یادآوری روزانه شریک زندگی‌ای هستند که او پنج سال از دست داده است.

ایوانز گفت: “او پسر من بود، او هر روز مرا می خنداند.” او در راه خانه بود و به تازگی یک پرواز صبحگاهی را با هواپیماهای RC خود به پایان رسانده بود.

ویلیام “بیل” بیلی در سن 67 سالگی کشته شد: اکنون ایوانز در این سن است.

ایوانز گفت: «درک خشونت و آسیبی که در تصادف کامیون رخ می دهد برای مردم سخت است.

بیوه درد را به عمل تبدیل می کند و برای تغییر لابی می کند

وقتی ایوانز به آن روز سرنوشت ساز فکر می کند، به مسیر و تصمیمات راننده کامیون فکر می کند، جزئیاتی که سال ها بعد در طول محاکمه سال 2021 در مورد آن بسیار بیشتر آموخت.

ایوانز گفت: “رانندگی او مختل شده بود، او نمی دانست چگونه در کوهستان رانندگی کند و ترمزهایش سوخت و از رمپ کامیون فراری استفاده نکرد.” و افزود: “می خواهم مردم به یاد داشته باشند که این تصادف در آنجا بوده است. تصادفی نیست.”

ایوانز با خدمت به عنوان یک مدافع برای ائتلاف ایمنی کامیون به امید نجات سایر خانواده ها، درد خود را به هدف تبدیل می کند.

او گفت: “من دو بار به دی سی رفته ام تا با قانونگذاران در مورد ایمنی کامیون صحبت کنم.” ما متوجه شدیم که بهترین کاری که می‌توانستیم انجام دهیم، گفتن داستان‌های شخصی‌مان بود. این سوزن را به چندین روش مختلف حرکت داد. نگهبانان زیردریایی یک نمونه هستند.»

CDOT در حال حاضر در حال تکمیل یک پروژه ایمنی با رمپ خارج از مونت ورنون در شرق I-70 در نزدیکی Genesee است.

تامارا رولیسون، سخنگوی CDOT گفت: “ما موانع بسیار بلندتری داریم، موانع بتنی که لبه رمپ را از خاکریز مجاور جدا می کند، که به کامیون داران هنگام استفاده از آن ایمنی کمی بیشتر می کند.” “اگر آنها نقطه ورود را از دست بدهند، فرض کنید خیلی سریع پایین می آیند، کنترل ترمزها را از دست می دهند و نقطه ورودی اصلی را از دست می دهند، نقطه ورودی دیگری وجود دارد که می توانند برای استفاده از آن سطح شیب دار به آن برسند.

رولینسون گفت: “همچنین، ما علائم بهتری خواهیم داشت، دوربین خواهیم داشت، و فقط جهت بهتری برای آنها خواهیم داشت تا بدانند در صورت نیاز به استفاده از آن، سطح شیب دار در دسترس است.”

کار در نوامبر گذشته آغاز شد و باید تا روز یادبود تکمیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید