افسران زن سابق دنور در مورد آزار و اذیت صحبت می کنند


دنور (KDVR) – افسران مجری قانون زن سابق در اداره پلیس دنور در طول جلسه استماع درباره یک لایحه تخلفات اجرای قانون صحبت کردند و پنجشنبه گفتند که ایجاد احساس امنیت در زنان مستلزم تغییر از درون است.

کارلا هاوارد، گروهبان سابق پلیس دنور، گفت: “ما به برخی از مسائل بسیار مهمی که جامعه ما با آن مواجه است، نه تنها تمرکز بر قانون و نظم در اداره پلیس، بلکه همچنین ایمنی زنان و جوامع اقلیت توجه می کنیم.” .

هوارد به مدت 25 سال در این بخش کار کرد و در ژوئیه گذشته از سمت خود کنار رفت.

هاوارد گفت: «من بازنشسته شدم تا کمی آزادی بیشتری داشته باشم تا برخی از این روایات و مطمئناً برخی از این تبلیغاتی را که ادعا می‌کردم اینجا بود، به چالش بکشم.

زن دیگری نیز روز پنجشنبه آمد. او نمی خواست نام یا چهره اش چاپ شود، اما “TC” را انتخاب کرد. او گفت که یک افسر پلیس دنور او را مورد آزار جنسی قرار داده است.

«این افسر به نوعی از من مراقبت می کرد. او وانمود می‌کرد که اهمیتی نمی‌دهد، دلسوز بود، اما در واقع این یک بازی برای او بود.»

هوارد گفت این چیزی است که از بسیاری از زنانی که هنوز در اداره پلیس هستند می شنود.

“البته شما در معرض نظرات توهین آمیز هستید که همیشه به عنوان یک شوخی بوده است. ما موقعیت‌هایی داشته‌ایم که – که به من گزارش شده – زنان مورد تجاوز فیزیکی قرار گرفته‌اند، می‌دانید که فضای آنها رعایت نشده است.»

افسران سابق صحبت می کنند
افسران سابق پلیس دنور تجربیات خود را با پلیس در میان می گذارند. (KDVR)

در حالی که او از زنان برای پیگیری علایق خود و پیوستن به نیروی پلیس حمایت می کند، او همچنین از ایمنی بیشتر حمایت می کند.

هاوارد گفت: «متاسفانه تقریباً هر هفته با مقالاتی در مورد تخلفات پلیس و مسائلی که اغلب شامل قربانی شدن یک زن می شود، مواجه می شویم. “و اینها فقط آنهایی هستند که ما درباره آنها می دانیم.”

آکادمی پلیس زنان برای آخر هفته در دنور برنامه ریزی شده است

هاوارد گفت که با آکادمی پلیس زنان در آخر این هفته، باید بر آن تاکید بیشتری شود.

“از آنجایی که زنان بیشتر و بیشتر وارد این حرفه می شوند، همانطور که باید، من فکر می کنم ما باید مطمئن شویم که آنها واقعا در یک محیط امن کار می کنند، نه فقط در فرم درخواست، بلکه محیط واقعی آنها محل کار امن است.” او گفت. .

اداره پلیس در ایمیلی به FOX31 به این اتهامات پاسخ داد و گفت:

اداره پلیس دنور همچنان متعهد به افزایش تنوع و برابری در صفوف خود و حمایت از افسران از هر نژاد و جنسیت است. این اداره از شنیدن این موضوع که تلاش هایی برای ممانعت از پیوستن زنان به DPD صورت می گیرد، ناامید می شود و تنوع آن را کاهش می دهد. این پیام در تضاد با یک بخش فراگیر و مترقی است، و جامعه و DPD می‌دانند که سازمان‌های مجری قانون زمانی می‌توانند به بهترین وجه پیشرفت کنند و خدمات ایمنی عمومی را ارائه دهند که آنها را منعکس کنند.

اداره پلیس دنور

اداره پلیس همچنین فهرستی از ابتکاراتی را که برای بهبود عملکردهای داخلی و خارجی اجرا کرده است، شامل، اما نه محدود به موارد زیر، مشخص کرد:

  • دفتر تنوع و پشتیبانی DPD
  • آکادمی عدالت نژادی و اجتماعی
  • چندین آکادمی اجتماعی، از جمله آکادمی جامعه اسپانیایی، آکادمی جامعه زنان، و آکادمی جامعه جوانان
  • تیم بانوان
  • هدف این است که تا سال 2030 حداقل 30 درصد افسران زن باشند
  • معرفی یادگیری محترمانه در محیط کار
  • همکاری با دفتر عدالت اجتماعی و نوآوری شهرداری برای توسعه یک برنامه اقدام برابری
  • یک برنامه در حال گسترش LGBTQ+ برای کارهای داخلی و خارجی
  • ایجاد خط تلفن ویژه جامعه آسیایی
  • ارائه ناظر فعال برای آموزش نیروی انتظامی (ABLE).
  • ایجاد یک برنامه جهت گیری “به آبی و بعد از نشان”.
  • برنامه منتورینگ
  • بورسیه مراقبت از کودکان برای کمک به چالش های مراقبت از کودکان و کارکنان پشتیبانی بهتر

این وزارتخانه گفت که اینها همه اقداماتی نیست که آنها برداشته اند، اما آنها ایده ای از اینکه این بخش به کجا هدایت می شود را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید