دنور این سری را 3-0 پیش می برد


لس آنجلس (AP) – آرون گوردون 29 امتیاز و 15 ریباند، نیکولا جوکیچ 24 امتیاز، 15 ریباند و 9 پاس منجر به گل به دست آورد و دنور ناگتس با 112 بر 105 در بازی 3 سری دور اول خود به دور دوم صعود کرد. پنجشنبه شب

جمال موری 22 امتیاز به دست آورد تا ناگتس، مدافع عنوان قهرمانی NBA، یازدهمین دیدار متوالی خود را در برابر لبرون جیمز و لیکرز به شکل غالب برد.

مایکل پورتر جونیور 20 امتیاز برای دنور اضافه کرد، دنور که در کوارتر سوم کنترل را به دست گرفت و پنجمین بازی جاده ای متوالی خود را مقابل لس آنجلس برد که به فینال کنفرانس غرب در فصل گذشته بازمی گردد.

بازی 4 شنبه شب در لس آنجلس است. هیچ تیم NBA تا به حال از شکست 0-3 پلی آف صعود نکرده است.

آنتونی دیویس 33 امتیاز و 15 ریباند و جیمز 26 امتیاز و 9 پاس گل در هفتمین باخت متوالی لیکرز مقابل دنور در دو سال اخیر به دست آوردند. لس آنجلس از 16 دسامبر 2022 تاکنون ناگتس را شکست نداده است.

آستین ریوز 22 امتیاز برای لس آنجلس به دست آورد، که تا حد زیادی وارد فصل پس از تعطیلات شد که با پیروزی چشمگیر بر نیواورلئان به پایان رسید و رتبه هفتم را به دست آورد.

اما ناگتس همان مسابقه کابوس‌آمیزی برای لیکرز یا هر حریفی است که یک سال پیش در فینال کنفرانس بود.

دیویس و جیمز دوباره عالی بودند، اما آنها به تنهایی نمی توانند این کار را انجام دهند. لیکرز 15 مورد از 16 تلاش 3 امتیازی اول خود را در بازی 3 از دست داد و تقریباً 34 دقیقه بین پرتاب های 3 امتیازی بود.

مایکل پورتر جونیور، مهاجم دنور ناگتس (1) در نیمه اول بازی 3 از سری پلی آف دور اول بسکتبال NBA در لس آنجلس، روی هاچیمورا (28) مهاجم لس آنجلس لیکرز، پنج شنبه، 25 آوریل 2024، راند. (AP عکس/اشلی لندیس)

دی آنجلو راسل در 24 دقیقه برای لیکرز که تنها 2 پاس گل از خط حمله ناسازگار گزینه سوم خود داشت، بدون گل نگه داشت. راسل هر هفت شوت خود را از دست داد، از جمله شش تلاش سه امتیازی.

در همین حال، گوردون پربازده ترین بازی خود را در دو سری آخر پلی آف ناگتس انجام داد و در کوارتر سوم 10 امتیاز به دست آورد و دنور کنترل را به دست گرفت. جوکیچ 9 شوت از 13 شوت خود را انجام داد و هفدهمین تریپل دابل پس از فصل حرفه ای خود را به سختی از دست داد.

ناگتس با دو برد در دنور دفاع از عنوان خود را آغاز کرد، در اواخر بازی 1 پیش از پیروزی در بازی 2 با یک بازگشت خشمگینانه که توسط جامپر برنده بازی موری در زنگ هشدار به پایان رسید.

به گفته دیویس، که می‌گفت لیکرز گاهی اوقات نمی‌دانند چه می‌کنند، پس از برتری 20 امتیازی در نیمه دوم بازی 2، لیکرز هفتم احساس ناامیدی، برتری – و گاهی سردرگم کرد. با تطبیق پذیری تهاجمی دنور روبرو شد.

هیچ یک از این مسائل در بازی 3 حل نشد و لیکرز اکنون یک باخت از پایان بیست و یکمین فصل شگفت انگیز جیمز NBA دارد. لس آنجلس 16 روز است که در خانه بازی نکرده و از 24 مارس فقط یک بار در خانه به پیروزی رسیده است.

ناگتس فصل گذشته در پلی آف با نتیجه 16 بر 4 پیش رفت و به نظر می رسد پس از اینکه در سه بازی به راحتی از لیکرز با استعداد جلوگیری کرد، در موقعیتی قرار دارد که بتواند یک جفت دیگر بازی های پس از فصل را انجام دهد.

بازی با دنور سخت است، حتی اگر بازیکنان ثابت لیکرز خوب بازی کنند، و غیبت راسل با بازی آرام دیگری از سوی روی هاچیمورا، که در 28 دقیقه تنها 5 امتیاز در چهار شوت به دست آورد، تشدید شد.

دنور یک کسری اندک نیمه نیمه را با یک برد 24 بر 10 به برتری 10 امتیازی تبدیل کرد تا نیمه دوم با رهبری گوردون و موری که با هم 19 امتیاز در کوارتر سوم به دست آوردند، آغاز شود. لیکرز در کوارتر چهارم هرگز به هشت امتیاز نزدیکتر نشد.

در حالی که هواداران لیکرز در دقایق پایانی ساختمان را ترک کردند، گروه کوچکی در انتهای لیکرز شعار “آتش، داروین!” به داروین هام مربی لیکرز.

در حالی که مبارزات هاچیمورا و راسل آن را بی ربط می کرد، اسپنسر دینویدی هشت امتیاز کسب کرد زیرا لیکرز در نهایت از کسی غیر از تائورین پرینس، تنها ذخیره لس آنجلس که در این دو بازی در دنور گلزنی کرد، به گل رسید.

جارد وندربیلت، سوئینگ‌باز لیکرز، پس از رگ به رگ شدن پای راست که او را از اول فوریه دور نگه داشت، برنگشت. کم ردیش و کریستین وود نیز به دلیل مصدومیت از میادین دور بودند، اما هام گفت که تیم روز جمعه به روز رسانی های قابل توجهی دریافت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید