برونکوس اورگان QB Beau Nix سابق را در پیش نویس NFL انتخاب می کند


انگلی‌وود، کللو (AP) – ششمین کوارتربکی که در درفت NFL 2024 انتخاب شد، از نظر دنور برونکوس، شماره 1 بود.

برانکوها با دور زدن دسته ای از بازیکنان کوارتربک آبی چیپ به پیش نویس کوارتربک سابق اورگان، Beau Nix با دوازدهمین انتخاب پنج شنبه شب پرداختند.

از زمانی که پیتون منینگ به عنوان قهرمان سوپربول پس از فصل 2015 بازنشسته شد، دنور 13 کوارتربک اصلی را فارغ التحصیل کرده است. هیچ یک از کسانی که او را دنبال کردند نتوانستند دنور را به پلی آف بازگردانند.

خشکسالی هشت ساله پلی آف آن‌ها با هفت فصل شکست متوالی و تماشای رهبری پاتریک ماومز، رقیب کانزاس سیتی به سه رژه سوپربول در پنج سال، از جمله دو فصل گذشته، ترکیب شده است.

بیو نیکس، مدافع اورگان، در یک باشگاه فوتبال NFL، چهارشنبه، 28 فوریه 2024، در ایندیاناپولیس، پرتره می‌گیرد. (تصاویر داگ بنک/AP برای NFL)

گمانه زنی های زیادی وجود داشت مبنی بر اینکه برونکوس ها باید در پست کوارتربک صعود کنند، اما آنها قبلاً سه گزینه دور اول را از سال 2022 مبادله کرده اند، از جمله دو انتخاب راسل ویلسون که به نتیجه نرسیدند.

به هر حال، آنها مجبور نبودند از هیچ انتخابی جدا شوند تا به کوارتربکی که می خواستند برسند. نیکس ششمین QB منتخب پس از کالب ویلیامز، جیدن دنیلز، دریک می با امتیاز 1-2-3، مایکل پنیکس جونیور (هشتم) و جی جی مک کارتی (دهم) بود.

“من شوکه نشدم. من فکر می کنم هر شش نفر ما قادر به بازی در سطح بعدی هستیم. تماشای همه و نحوه پیشرفت آنها جالب خواهد بود. من اصلا شوکه نشدم، زیرا فکر می کنم این دسته از مدافعان بسیار قوی بودند.”

نیکس به گروهی از مدافعان می‌پیوندد که شامل زک ویلسون است که اخیراً خریداری شده است، که برانکوها پس از سه فصل ناامیدکننده با نیویورک جتس در سال 2021، او را دوشنبه با او عوض کردند.

همچنین جارت استیدهام در فهرست قرار دارد که فصل گذشته پس از نیمکت نشینی راسل ویلسون و بن دینوچی، مربی شان پیتون، دو بازی خود را تقسیم کرد.

نیکس گفت: “خب، من می دانم که همه باید رقابت کنند، می دانم که همه باید سر کار بروند.” ما تا کنون هیچ گفتگوی پیش‌نویسی نداشته‌ایم. اما من نمی‌توانم برای دور زدن رختکن صبر کنم، نمی‌توانم منتظر بمانم تا بچه‌ها را دور بزنم، همه هم تیمی‌های جدیدم را ببینم، مربی‌ها را ببینم و دست به کار شوم.”

راسل ویلسون با پیتسبورگ استیلرز قرارداد امضا کرد، اما همچنان پردرآمدترین بازیکن فهرست دنور است زیرا برانکوها 37.79 میلیون دلار از 39 میلیون دلار او را در سال 2024 خواهند پرداخت. دو سال آینده

پس از سه فصل خوب در آبرن، نیکس دو فصل فوق‌العاده را در اورگان پشت سر گذاشت، جایی که او 74 تاچ داون را با 10 توپ قطع کرد و نزدیک به 75 درصد پاس‌های خود را در 27 بازی انجام داد.

اکنون او آماده است تا دنور را از رکود نزدیک به یک دهه اش خارج کند.

او از برانکوها برای “باور به من” تشکر کرد.

نیکس گفت: «و کارهای زیادی، رشد و پیشرفت زیادی در آینده وجود خواهد داشت». “اما دوباره، من فقط از ارزشی که آنها در من داشتند قدردانی می کنم.”

نیکس اولین بازیکنی است که برانکوها در دور اول از سال 2021، زمانی که آن ها پاتریک سورتین 2 را با نهمین انتخاب کلی انتخاب کردند، درافت را انتخاب کردند.

دیدگاهتان را بنویسید