سرویس مارشال های ایالات متحده به دنبال استخدام زنان بیشتری در کلرادو است


دنور (KDVR) – معاونان مارشال های ایالات متحده از شکار فراریان امرار معاش می کنند و اکنون قول می دهند زنان بیشتری را وارد این شغل کنند.

ابتکار 30×30 تعهدی برای افزایش حضور زنان در کلاس های استخدام پلیس به 30 درصد تا سال 2030 است. U.S. Marshals Service اولین آژانس فدرال است که امضا کرده است، و تیم کلرادو دلیل آن را توضیح داد که FOX31 در کنار آن سوار شد.

شغل معاون مارشال ایالات متحده از یافتن، نظارت، هماهنگی عملیات و ردیابی مجرمان جنسی متفاوت است.

معاون مارشال ایالات متحده، لورتا سانچز، هماهنگ کننده تحقیقات مجرمان جنسی، عضو گروه ویژه و هماهنگ کننده تحقیقات کودکان گمشده برای ناحیه فدرال کلرادو است.

شکار فراری قطعا مورد علاقه من است. سانچز گفت: این قطعاً هیجان انگیز است و افزود: “این یکی از چیزهایی است که وقتی صبح از خواب بیدار می شوم و فکر می کنم باید این مرد را بگیرم می دانم.”

سانچز به FOX31 چیزی را نشان داد که اعضای تیم آن را “مخفیگاه های حرفه ای” با کسانی که نمی خواهند پیدا شوند، می نامند. گروه فیلمبرداری در پایان اسفندماه به بررسی پرونده مردی که به دلیل خشونت جنسی علیه کودک تحت شرایط تشدید کننده تحت تعقیب بود، پیوستند.

سانچز گفت: “این قطعاً بر شما سنگینی می کند زیرا می خواهید مطمئن شوید که جامعه ایمن است و می خواهید مطمئن شوید که این شخص در سریع ترین زمان ممکن از خیابان خارج می شود.”

معاون مارشال ایالات متحده، لورتا سانچز، هماهنگ کننده تحقیقات مجرمان جنسی، عضو گروه ویژه و هماهنگ کننده تحقیقات کودکان گمشده برای ناحیه فدرال کلرادو است. (KDVR)

زنان تنها 12 درصد افسران سوگند خورده را تشکیل می دهند

خدمات مارشال های ایالات متحده امیدوار است که از طریق طرح 30×30 زنان بیشتری مانند سانچز را به خدمت بگیرد.

کاترینا کروز، معاون سابق مارشال ایالات متحده در ناحیه کلرادو، گفت: «در حال حاضر، زنان تنها 12 درصد از افسران سوگند خورده و 3 درصد از روسای پلیس را تشکیل می دهند، و هدف این ابتکار افزایش و بهبود این تعداد است.

کراوز قبل از کناره‌گیری از نقش برجسته‌اش، با FOX31 به بحث در مورد این ماموریت نشست.

کروس گفت: من کارم را وقف کار با کودکان کرده‌ام، چه برای نجات یک کودک گمشده یا زندانی کردن مجرم جنسی که کودکی را قربانی کرده است. بیش از آن که با یک شخص می توانند اگر یک قربانی زن باشد، ممکن است راحت‌تر با من صحبت کنند. بنابراین جنبه های زیادی مانند آن وجود دارد. ما همچنین درگیر شکایات کمتری هستیم و در استفاده کمتر از زور شرکت داشته ایم. من متوجه شدم که زنان تمایل بیشتری به مذاکره با مردم در خیابان دارند. من خودم این را به عنوان یک افسر پلیس محلی احساس می کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید