آب و هوای دنور: باران مترو و برف کوهستان شنبه


دنور (KDVR) – رگبارهای محلی در سراسر روز جمعه ادامه خواهد داشت و احتمال بارش باران بیشتر در اواخر روز وجود دارد. پیش بینی آب و هوای دنور بیش از 60 درجه را می طلبد.

سفر در کوه‌ها و کوهپایه‌ها ممکن است تحت تأثیر طوفان برف در آخر هفته قرار گیرد که باعث می‌شود یک روز توصیه‌ای هواشناسی برای شنبه اعلام شود.

هوای امروز: بارش های کوتاه مدت در طول روز

ابرهای تکه تکه اضافی در روز جمعه بر فراز کلرادو باقی می ماند.

دشت ها در صبح شاهد بارش باران خواهند بود و دنور و کوهستان ها بعد از ظهر احتمال بارش خواهند داشت. اوج گیری ها در امتداد محدوده جلو در دهه 60 بالاتر خواهد بود.

دقیق آب و هوا: پیش بینی روزانه 26 آوریل
دقیق آب و هوا: پیش بینی روزانه 26 آوریل

وضعیت آب و هوای امشب: بارش باران ادامه دارد

در عصر روز جمعه بارش ها در محدوده جبهه ادامه دارد، در ارتفاعات برف می بارد. وزش باد با دمای کمتر از 40 درجه کمتر خواهد بود.

Accurate Weather: پیش بینی آب و هوا در شب 26 آوریل
Accurate Weather: پیش بینی آب و هوا در شب 26 آوریل

آینده: برف کوهستانی، باران مترو و دمای خنک برای آخر هفته

توصیه‌های هواشناسی زمستانی و تماشای طوفان زمستانی تا اوایل یکشنبه برای کوه‌ها و کوهپایه‌ها اعمال خواهد شد زیرا ممکن است سفر تحت تأثیر قرار گیرد. مناطقی که هشدار طوفان زمستانی دارند تا 1 فوت برف می‌بارد.

به دلیل تأثیر بر سفر در ارتفاعات، هواشناسان شنبه را روز هشدار آب و هوا نامیده اند.

دنور تا روز شنبه شاهد بارش‌هایی خواهد بود که برخی از آن‌ها متوسط ​​هستند، زیرا اوج بارش در دهه 50 میلادی پایین است. پالمر دیوید در سراسر شنبه و شنبه شب مقداری برف خواهد دید، اما جاده ها عمدتا مرطوب خواهند بود.

دنور صبح یکشنبه شاهد بارش باران و در بعدازظهر کمی ابر و رگبار خواهد بود. اوج در پایان آخر هفته کمتر از میانگین در پایین ترین سطح 50s خواهد بود.

پیش بینی دقیق آب و هوا برای دنور در 26 آوریل به مدت 7 روز
پیش بینی آب و هوای دنور به مدت 7 روز در 26 آوریل

خورشید بازگشته است تا هفته کاری را با آسمانی عمدتاً آفتابی و دمای بالاتر از میانگین در دهه 60 میلادی آغاز کند.

سه شنبه یک روز راحت دیگر با آسمان آفتابی و ارتفاع 70 درجه است. چهارشنبه تا حد امکان معتدل با بیشینه 70 درجه باقی می ماند. اما با وجود چند ابر اضافی، دنور می‌توانست بارش‌های خفیف را ببیند.

پنجشنبه همچنین فرصتی برای گرم کردن با اوج های دهه 70 دارد.

دیدگاهتان را بنویسید