والدین خواستار تحقیقات مستقل در مورد تلاش برای آدم ربایی در مدرسه ابتدایی Aurora هستند.



آئورا، کولو (KDVR) – والدین دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی بلک فارست هیلز در آرورا خواستار و خواستار تحقیقات مستقل در مورد واکنش مدرسه به ربوده شدن در تعطیلات کلاس پنجم در 19 آوریل هستند.

گروهی از والدین نامه‌ای 10 صفحه‌ای نوشتند و آن را برای مسئولان مدرسه Cherry Creek ارسال کردند.

در حالی که برخی از والدین از پاسخ مدرسه با اقدامات امنیتی پیشرفته اطمینان پیدا کردند، آنها احساس می کنند باید کارهای بیشتری انجام شود.

دانته وایت که فرزندش با مظنون روبه‌رو شد، گفت: «از آنجایی که من می‌دانم، مانند فرزند ما، همه آنها با خوابیدن مشکل دارند، هنوز هم اضطراب و ترس زیادی دارند. «دیروز همه بچه ها سعی کردند برگردند. پسر ما نتوانست آن روز را پشت سر بگذارد، اما توانست با یکی از درمانگران در محوطه دانشگاه ملاقات کند، که استفاده از ابزارهایی که آنها به عنوان بخشی از ارجاعات ارائه کردند بسیار خوب بود. او امروز برگشت و توانست تمام روز را زندگی کند.”

پلیس شفق قطبی، سولومون گالیگان 33 ساله را که یک مجرم جنسی ثبت شده است، ساعاتی پس از اینکه گفته می‌شود به مدرسه می‌رفت و در تعطیلات به کودکان نزدیک می‌شد، دستگیر کرد. پلیس گفت که او حتی سعی کرد یکی از دانش آموزان را بگیرد.

وایت گفت: «خوشبختیم که واقعاً هیچ اتفاق جدی نیفتاده است، اما این بچه‌ها این تأثیرات را برای مدت طولانی احساس خواهند کرد».

در نامه‌ای که والدین برای مقامات منطقه ارسال کردند، آنها آنچه را که فکر می‌کردند در مدرسه در سطوح مختلف شکست می‌خورد، شرح دادند. همچنین توالی وقایع را تشریح کرد و والدین آنچه را که فکر می کردند باید اتفاق بیفتد به اشتراک گذاشتند.

آنها به Walgreens رفتند. آنها مدیر را بازجویی کردند زیرا مظنون پس از آن به آنجا رفت. آنها با پلیس صحبت کردند و برای آن ضرب الاجل دریافت کردند.” “امیدوارم همه به مرخصی اداری سپرده شوند. یک تحقیق مستقل ضروری است. اجازه دهید شخص ثالثی وارد شود و واقعاً حقایق را آشکار کند. اقدامات امنیتی پیشرفته، برخی از آنها وجود دارد، اما ما بیشتر می خواهیم. و بدیهی است که ما خواهان آموزش بیشتر برای معلمان و همه چیز هستیم. معلمان در واقع بیشتر از ما والدین در تاریکی بودند. از این طریق به آنها به درستی آموزش داده شود.»

کارگردان پاسخ داد و اعتراف کرد که پس از دستگیری مظنون در هفته گذشته، وضعیت را بد مدیریت کرده است.

مدیر آماندا رپلگل گفت یک اشتباه فاحش این بود که مدرسه قرار بود در وضعیت ایمن قرار گیرد، به این معنی که همه دانش‌آموزان باید در حین انجام تحقیقات ایمنی به داخل می‌رفتند.

او همچنین از تغییراتی در مدرسه خبر داد.

تغییرات شامل اضافه شدن یک دستیار مدیر عامل، هماهنگ کننده های ایمنی بیشتر و منابع سلامت روان است.

مدرسه همچنین کارکنان را در مورد پروتکل‌های ایمنی آموزش می‌دهد و تیم تماشای خود را مجدداً ایجاد می‌کند تا والدین و مراقبان بتوانند در ایمن نگه‌داشتن مدرسه نقش داشته باشند، و همچنین مکان نظارت بر زمین بازی را برای داشتن دید وسیع‌تری از محل بازی دانش‌آموزان تغییر می‌دهند.

«معلمان باید اطلاعات بیشتری داشته باشند. معلمان این مدرسه فوق العاده هستند و این یکی از دلایلی است که فرزند ما به آنجا رفته است. وایت گفت: این یکی از بهترین مدارس در منطقه است. برای رفع این مشکل چیزهای زیادی باید بیفتد تا در آینده اتفاقی نیفتد. اینها فرزندان ما هستند. این منبع زندگی ما است، این شادی ماست، بنابراین تا زمانی که آن را به طور کامل حل نکنیم، هنوز تمام نشده است.”

رهبران مدارس و ولسوالی ها گفتند که هنوز در حال بررسی وضعیت هستند و بازخوردهای زیادی دریافت کرده اند که بیشتر آنها مثبت است.

خانواده‌های درگیر در روز دوشنبه با رهبران منطقه ملاقاتی دارند و آنها به FOX31 گفتند که هر گونه به‌روزرسانی را ارائه خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید