مسائل FAFSA بسیاری از پیشنهادات کمک مالی و وام را به تاخیر می اندازد – NBC 5 Dallas-Fort Worth


برای دانشجویان و خانواده هایی که برای کمک مالی کالج درخواست می کنند، صبر کنید.

مشکلات عمده مربوط به درخواست رایگان برای کمک دانشجویی فدرال (FAFSA) به این معنی است که دانشگاه ها و کالج ها احتمالاً در دریافت نامه های پیشنهادی تاخیر خواهند داشت.

با توجه به اینکه برخی از مدارس تنها چند هفته از روز تصمیم گیری فاصله دارند، پردازش درخواست ها در حال افزایش است.

روز چهارشنبه، قانونگذاران جلسه استماع خود را در کمیته فرعی مجلس نمایندگان به رهبری جمهوری خواهان در زمینه آموزش عالی و توسعه نیروی کار برگزار کردند.

جاستین درگر گفت: “اگر مدیر کمک های مالی یا حتی رئیس یک کالج وجود داشته باشد که کمک های مالی را تا شش ماه در محوطه دانشگاه خود نگه داشته باشد، هزینه حرفه ای که برای آن پرداخت می شود بسیار بالا خواهد بود.” رئیس انجمن ملی . مدیران کمک های مالی دانشجویی طی سخنرانی در کاپیتول هیل.

این جلسه تنها یک روز پس از انتشار بمبی از سوی وزارت آموزش برگزار می‌شود که نشان می‌دهد بیش از 40 درصد از برنامه‌های FAFSA که تا کنون در سال جاری ثبت شده‌اند ممکن است حاوی خطاهایی در نتیجه شکست گسترده برنامه‌ها یا مشکلات دیگر باشند.

آژانس گفت که این فرم ها قرار است در هفته های آینده پردازش شوند و بسیاری از آنها تا اول ماه مه به مدارس می روند.

به طور معمول، دولت فدرال می تواند اطلاعات FAFSA را ظرف چند روز دریافت کند، اما تاخیرهای امسال این روند را برای ماه ها به تعویق انداخته است. به دلیل راه اندازی ناموفق سیستم جدید FAFSA، کالج ها و دانشگاه ها برای صدور جوایز از برنامه عقب مانده اند.

در ماه دسامبر، دفتر کمک دانشجویان فدرال، که اداره FAFSA را بر عهده دارد، سیستم جدیدی را راه اندازی کرد. این تغییرات شامل فرم ساده تری بود که قرار بود روند درخواست کمک مالی فدرال را برای خانواده ها ساده کند. همچنین بسته به متقاضی تعداد سوالات را از بیش از 100 به حدود 20 مورد کاهش داد.

با این حال، از زمان راه اندازی سایت در 30 دسامبر، مشکلاتی به وجود آمده است.

براندون ویلیامز، نماینده دموکرات در نیویورک، در جلسه استماع روز چهارشنبه گفت: «این کار آسانی نیست، اما این استقرار فاجعه‌بار و صادقانه بگویم غیرقابل توجیه بود».

همچنین چهارشنبه، قانونگذاران نامه ای به رئیس جنرال داینامیکس، پیمانکار نظامی که مدیریت به روز رسانی FAFSA را برای معامله 9 رقمی بر عهده داشت، ارسال کردند. آنها خواستار اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه شدند و شرکت را به “شکست تقریبا کامل” متهم کردند که به گفته آنها “به میلیون ها دانشجو و صدها کالج آسیب می رساند.”

جنرال دینامیک هیچ نظری نداشت.

مقامات آژانس در جلسه استماع شهادت ندادند، اما یک سخنگوی روز سه شنبه گفت که مقامات اشتباهاتی را در سیستم درخواست آنلاین “که بر پردازش دقیق تعداد زیادی از فرم های FAFSA تاثیر می گذارد” کشف و تصحیح کرده اند.

با اصلاحات انجام شده، کارشناسان آمادگی کالج می گویند اکثر دانش آموزان و والدین می توانند وارد سیستم شوند و همه چیز را قبل از مهلت مقرر تکمیل کنند.

اکنون بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها این فرم های تکمیل شده را نیز دریافت می کنند. دانشجویان ممکن است پیشنهادات کمک مالی را در اوایل این هفته یا اواخر این ماه دریافت کنند.

اما برای تکرار، حدود 40 درصد از فرم های ارسال شده تاکنون دارای خطا هستند، آن دسته از دانش آموزانی که تحت تأثیر قرار می گیرند باید منتظر بمانند تا فرم آنها اصلاح شود و روند تصحیح ممکن است چندین هفته طول بکشد.

جیل دژان، تحلیلگر ارشد سیاست انجمن ملی مدیران کمک های مالی دانشجویی، گفت: “ما انتظار داریم روند تعدیل خیلی زود آغاز شود، امیدواریم در این هفته.”[Institutions] آنها فقط در حال تقلا هستند تا به عقب برسند و شروع به ارائه حداقل کمک مالی به 60 درصد دانش آموزانی که می توانند کنند، و منتظرند تا وزارت آموزش و پرورش بگوید چه زمانی می توانند ادامه دهند و بقیه هزینه های مالی را تامین کنند. به دانش‌آموزان کمک می‌کند زیرا می‌دانند که دانش‌آموزان برای مدت طولانی منتظر بوده‌اند.»

عقب ماندگی به این معنی است که بسیاری از دانش آموزان ممکن است پیشنهاد کمک مالی را تا بعد از 1 ماه مه دریافت نکنند، زمانی که بیشتر مدارس می خواهند تصمیم نهایی را از دانش آموزان دریافت کنند.

از دانش‌آموزان خواسته می‌شود با مدارسی که برای آنها درخواست می‌دهند بررسی کنند، زیرا بسیاری از دانشگاه‌ها و کالج‌ها مهلت‌های زمانی را برای کمک به دانشجویان تمدید کرده‌اند.

به گزارش NBC News، وزارت آموزش تخمین می زند که تقریباً 7 میلیون درخواست قبلاً ارسال و به مدارس و سازمان های بورسیه ارسال شده است، اگرچه ممکن است برخی نیاز به بررسی مجدد داشته باشند. در همین حال، او گفت که به زمان های عادی پردازش FAFSA یک تا سه روزه بازگشته است. این آژانس روز چهارشنبه به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

دیدگاهتان را بنویسید