«زبان دیجیتالی بدن» برای ژنرال Z مهم است، دلیل این امر است – NBC 5 Dallas-Fort Worth


آیا شما یک DBL خوب دارید؟

زبان دیجیتال بدن (DBL) نشانه های غیرکلامی تعاملات دیجیتالی مانند ایموجی ها، علائم نگارشی، طول پیام و زمان پاسخ است.

در دنیای آنلاین، 77 درصد از دوستداران Hinge می گویند که DBL چیزهای زیادی در مورد نیات همسر می گوید.

Hinge، برنامه دوستیابی آنلاین، اولین گزارش Gen Z DATE خود را در فوریه منتشر کرد. گزارش DATE (داده‌ها، توصیه‌ها، گرایش‌ها و تخصص) از 15000 دوست‌دار نظرسنجی کرد تا بهترین روند دوستیابی و توصیه‌های ژنرال Z را توضیح دهد.



لولا

آمار از گزارش Hinge Gen Z DATE 2024

بنابراین در اینجا نحوه بدست آوردن یک DBL خوب از نظر کارشناسان Hinge آورده شده است.

عدم ارتباط

لوگان اوری، مدیر علوم روابط در هینج، می‌گوید نباید تصور کنید که فقدان پیامک به معنای عدم علاقه است. در حالی که زمان پاسخ گاهی اوقات می تواند یک نشانگر باشد، Uri پیشنهاد می کند که به اقدامات و هدف پشت پیام توجه بیشتری داشته باشید.

رها کردن افراد برای خواندن یک ویژگی رایج Gen Z است، اما از هر 3 تاریخ لولا، 2 مورد می‌گویند که هنگام تصمیم‌گیری در مورد علاقه شخصی به آنها، به زمان پاسخ نگاه می‌کنند و پاسخ به موقع مهم است.

انتظارات را تعیین کنید

هیچ‌کس نمی‌تواند ذهن‌ها را بخواند، بنابراین نترسید که در مورد سبک پیامک خود و اینکه چقدر انتظار دارید دیگران به شما پیامک بدهند، صراحتاً صحبت کنید.

پیشنهاد Uri این است که اگر به دنبال تماس بیشتری هستید، یک متن کوچکتر مانند متن یا میم های “به تو فکر می کنم” بخواهید.

یک کاروان راه اندازی کنید

از منطقه امن خود خارج شوید و اولین پیام خود را ارسال کنید. 3 از 4 ملاقات کننده می گویند که شروع یک مکالمه نشانه واضحی از علاقه شخصی است.

همچنین، حتماً پیام خود را تصحیح کنید، زیرا 49 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که املا یا دستور زبان آنها را «آزار می‌دهد».

قرار ملاقات یک سفر است و DBL در ابتدا هیجان انگیزترین است، بنابراین در آنجا بمانید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه اتخاذ “حالت کرنگ” و راه اندازی ما چه هستیم؟ گفتگو، گزارش Hinge Gen Z DATE 2024 را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید