زن مدعی است جام استنلی جان او را از گلوله نجات داد – NBC 5 Dallas-Fort Worth


زنی از استوبنویل، اوهایو ادعای جالبی درباره استنلی تامبلر خود کرد.

به گفته او، زمانی که یک گلوله سرگردان از خانه او عبور کرد و به فنجانی که درست روبروی او ایستاده بود فرود آمد، این فنجان نمادین جان او را نجات داد.

این زن ویدیویی را در TikTok به اشتراک گذاشت که این حادثه را توضیح می دهد. او گفت که او و نامزدش در خانه بودند که صدای تیراندازی از بیرون شنیدند.

لحظاتی بعد، یک گلوله از خانه آنها عبور کرد، اما خوشبختانه به یک جام استنلی اصابت کرد و آنها را کمانه کرد.

اظهارات این زن پس از آن در رسانه های اجتماعی منتشر شد و بسیاری از مردم ناباوری و تعجب خود را از این ماجرا ابراز کردند. برخی حتی خواستار نمایش جام در موزه یا مکان های عمومی دیگر شدند.

اگرچه ممکن است این یک داستان دور از ذهن به نظر برسد، حوادثی مانند این بی سابقه نیستند. در واقع موارد متعددی وجود داشته که وسایل منزل جان مردم را از گلوله نجات داده است.

در سال 2015، یک دانشجوی کالیفرنیا گفت که آیفونش با شلیک گلوله یک دزد جانش را نجات داد. گلوله به گوشی اصابت کرد و در قاب فلزی آن جا گرفت و از آسیب رساندن به مرد جلوگیری کرد.

آیا وجود سرب در فنجان های استنلی می تواند به طول عمر آنها کمک کند؟

در اوایل سال جاری، برخی از کاربران رسانه‌های اجتماعی ادعا کردند که ظروف عایق‌شده Stanley Tumblers می‌تواند خطر قرار گرفتن در معرض سرب باشد. در پاسخ، این شرکت توضیح داد که یک دکمه کوچک در پایین لیوان ها وجود دارد و در زیر آن دکمه ماده ای وجود دارد که حاوی مقدار قابل توجهی سرب است.

به گفته یکی از سخنگویان، استنلی از کمی سرب برای ذوب آن در سوراخ ته شیشه استفاده می کند. این فرآیند باعث ایجاد عایق خلاء می شود. گلوله ها عایق خلاء محصول را مهر و موم می کنند و در دسترس نیستند مگر اینکه سد فولادی ضد زنگ برداشته شود. اگرچه امکان برداشتن مانع وجود دارد، اما یک اتفاق نادر در نظر گرفته می شود.

البته، احتیاط و کمک فوری در صورت تیراندازی یا موقعیت های خطرناک دیگر همیشه مهم است. اما داستان‌هایی مانند این به عنوان یادآوری می‌کنند که گاهی اوقات حتی غیرمنتظره‌ترین چیزها می‌توانند در موقعیت‌های مرگ یا زندگی تفاوت ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید