پیشنهاد مالیات بر املاک کلرادو به زودی معرفی خواهد شد



دنور (KDVR) – یک پیشنهاد مالیات بر دارایی به زودی به مجلس قانونگذاری کلرادو ارائه می شود و در حال حاضر با مخالفت هایی روبرو شده است.

پیشنهاد جدید 83 صفحه دارد. حامی این اقدام گفت که این با هدف اصلاح بلندمدت مالیات بر دارایی مطابقت دارد، در حالی که مخالفان می‌گویند این لایحه تغییرات زیادی را ارائه می‌کند و قانون‌گذاران زمان کمی برای اصلاحات دارند زیرا جلسه کمی بیش از دو هفته دیگر به پایان می‌رسد.

مایکل فیلدز، تحلیلگر سیاسی FOX31 و مدیر عامل اندیشکده محافظه کار Advance Colorado، گفت: ما 15 روز به پایان جلسه فرصت داریم. این یک لایحه 83 صفحه ای است و من فکر می کنم مردم در این مرحله خواهان سادگی هستند. آنها می خواهند مالیات املاک را کاهش و محدود کنند. شما می توانید آن را در یک صورتحساب یک صفحه ای انجام دهید.”

فیلدها برای اجرای طرح های رای گیری، به ویژه موارد مربوط به مالیات استفاده می شود. او گفت که پیشنهاد جدید برای کاهش مالیات بر دارایی در سال جاری با سطح امداد مردم کلرادا در حال حاضر مطابقت ندارد.

«مردم فقط می خواهند میزان افزایش مالیات بر دارایی را در سال جاری محدود کنند. آنها فکر نمی کنند که دولت نباید سریعتر از دستمزد آنها رشد کند، آنها می خواهند مقداری از رشد عظیمی را که سال گذشته مشاهده کردند، کاهش دهند. باز هم، این کاری است که می توانید در یک حساب کاربری تک صفحه ای انجام دهید. فیلدز با اشاره به مالیاتی که او حمایت می‌کند، گفت: «بنابراین فکر می‌کنم قانون‌گذار بازی‌های زیادی با آن انجام می‌دهد، سعی می‌کند همه را خوشحال کند، اما واقعاً تلاش می‌کند تا به همان اندازه درآمد کسب کند و حفظ کند. ممکن است، با دانستن اینکه مردم از این موضوع ناراحت هستند.”

مردم کلرادا شاهد تلاش های رقابتی برای کاهش مالیات بر دارایی هستند

یکی از ابتکاراتی که فیلدز از آن حمایت می کند، ابتکار 50 است که درآمد مالیات بر دارایی را 4 درصد محدود می کند. سناتور ایالت کریس هانسن معتقد است که این تصمیم برای کلرادو اشتباه است.

بسیار آسان است که بگوییم، هی، اینجا یک کاهش مالیات بر دارایی برای همه است. اما آنها هیچ نظری در مورد چگونگی پوشش هزینه‌ها یا خدمات دولتی که مردم به آن وابسته هستند، ندارند.»

هانسن به جای حمایت از این پیشنهاد، لایحه ای 83 صفحه ای را ارائه می کند که به گفته او از توصیه های مورد توافق اکثریت کمیسیون مالیات بر دارایی ایالتی ناشی می شود.

این پیشنهاد نرخ ارزیابی را از 7 درصد به 6.35 درصد برای ساکنان کاهش می دهد. بخش‌های مدارس از طریق مکانیسمی که هنسن می‌گوید از بودجه ذخیره تامین می‌شود، بازپرداخت می‌شود، اما مخالفان می‌گویند هیچ چیزی مانع از استفاده قانون‌گذاران از دلارهای مازادی که برای بازپرداخت در منشور حقوق مالیات دهندگان در نظر گرفته شده است – مفهومی که رای‌دهندگان قبلاً نشان داده بود که محبوبیت نداشت، ندارد.

«ما با هزاران نفر درباره همه مفاهیمی که در این لایحه وجود دارد صحبت کردیم. ما جلساتی را در سرتاسر ایالت برگزار کرده‌ایم و با شهروندان، مقامات منتخب محلی، کمیسیون‌های شهرستان، ارزیابان، خزانه‌داران شهرستان و غیره صحبت کرده‌ایم تا بازخورد آنها را در مورد اینکه چگونه می‌توانیم سیستم مالیات بر دارایی ایالت را بهبود بخشیم، دریافت کردیم. و این لایحه حاصل هزاران مورد از این گفتگوهاست. بنابراین، من درک می کنم که قرار نیست همه این بسته را دوست داشته باشند.

هانسن گفت این لایحه هفته آینده پس از جلسه کمیته مالیات بر دارایی در روز جمعه ارائه خواهد شد. چندین عضو کمیته نگرانی خود را در مورد این پیشنهاد در حین تهیه آن ابراز کردند.

دیدگاهتان را بنویسید