AT&T گذرواژه‌های مشتری را پس از نقض داده بازنشانی می‌کند – NBC 5 Dallas-Fort Worth


AT&T اعلام کرد که اطلاع رسانی به میلیون ها مشتری را در مورد سرقت اطلاعات شخصی که اخیراً به صورت آنلاین کشف شده اند، آغاز کرده است.

این غول مخابراتی روز شنبه گفت که مجموعه داده های یافت شده در “وب تاریک” حاوی اطلاعاتی مانند شماره تامین اجتماعی برای حدود 7.6 میلیون دارنده حساب فعلی AT&T و 65.4 میلیون دارنده حساب سابق است.

این شرکت گفت که قبلاً رمز عبور کاربران فعلی را بازنشانی کرده است و با صاحبان حساب هایی که اطلاعات شخصی حساس آنها به خطر افتاده است، در ارتباط خواهد بود.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: مشخص نیست که این داده ها از AT&T یا یکی از تامین کنندگان آن نشات می گیرد. داده های به خطر افتاده به سال 2019 یا قبل از آن برمی گردد و حاوی اطلاعات مالی یا سابقه تماس نیست. برای دسترسی به کدها و شماره های تامین اجتماعی، می تواند شامل آدرس ایمیل و پستی، شماره تلفن و تاریخ تولد باشد.

این اولین بحران امسال برای این شرکت از دالاس نیست. قطعی در ماه فوریه خدمات تلفن همراه را برای هزاران کاربر آمریکایی به طور موقت قطع کرد. در آن زمان، AT&T این حادثه را یک خطای کدگذاری فنی به جای یک حمله مخرب عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید